نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2749
-
الف
+

فلم «چهره به چهره» با بازی «هانیه توسلی» کلید خورد

«هانیه توسلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بازیگر فلم «چهره به چهره» شد.

به گزارش آی فیلم2، «هانیه توسلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «شمس العماره»، «میوه‌ ممنوعه» و «وفا» مشاهده کردند؛ با فلم «چهره به چهره» به سینما می آید.

فلمبرداری فلم «چهره به چهره» به کارگردانی «بابک بهرام‌بیگی» و تهیه‌کنندگی «مهدی کوهیان» آغاز شد.

این فلم که دومین تجربه بهرام‌بیگی است این روزها در شهر کاشان در حال فلمبرداری است. پیش‌بینی می‌شود فلمبرداری این پروژه تا ۴۰ روز ادامه داشته باشد.

هانیه توسلی، رضا بهبودی، خیام وقار، مهتاب ثروتی، شایسته سجادی، حسام رضائیان و شبنم مقدمی بازیگران «چهره به چهره» هستند.

در خلاصه داستان فلم آمده است: سرنوشت آدمها مثل سرک های شهر گاه در چهار راهی به هم می رسند و از هم عبور می کنند، گاهی موازی هم پیش میروند. گاهی هم سرنوشت مثل کوچه بن‌بستی است.

«بابک بهرام‌بیگی» پیش از این فلم «یک روز طولانی» را کارگردانی کرده است و «مهدی کوهیان» نیز پیش از این تهیه چند فلم مستقل ازجمله مستند سینمایی «قاضی و مرگ» به کارگردانی «حسن خادمی» و فلم سینمایی «پرو» به کارگردانی بهزاد نعلبندی را برعهده داشته است. 

هانیه توسلی  بازیگر سینما و تلویزیون ایران زاده‎ 14جوزا (خرداد) 1358 در همدان فارغ‌التحصیل رشته نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی فعالیت هنری‌اش را با تیاتر آغاز نمود و حضور مقابل کمره را با ایفای نقش در فلم کوتاه «روی جاده‎ نمناک» (1380)، ساخته‎ «مهدی کرم‌پور» تجربه کرد و در سال 1380 با بازی در فلم «شام آخر»، به کارگردانی فریدون جیرانی قدم به عرصه‎ سینما گذاشت. 
وی در فلم‌هایی چون «اثیری» (1380)، «گاهی به آسمان نگاه کن» (1381)، «کافه ستاره» (1383)، «عصر جمعه» (1384)، «عاشق» (1385)، «صدسال به این سال‎ها» (1386)، «کیفر» (1388)، «آقا یوسف» (1389)، «به خاطر پونه» (1391)، «خط ویژه» (1392)، «شکاف» (1393)، «قشنگ و فرنگ» (1394)، «سیانور» (1394) و مجموعه‌هایی نظیر «غریبه» (1379)، «وفا» (1385)، «میوه ممنوعه» (1386) و«شمس‌العماره» (1388) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.  

بیشتر بخوانید:

اختصاصی/«وفا» به آی فیلم2 رسید

بازیگر «میوه ممنوعه» در پیچ تند

«میوه ممنوعه» ای که در ذهن مردم ماندگار شد

«هانیه توسلی» از «میوه ممنوعه» تا «شمس العماره» + بیوگرافی

فلم نما / مادری که به خاطر عقاید غلطش فرزند خود را رها کرد

اختصاصی / روایت خواستگارهای «لیلا» در سریال «شمس العماره» از شبکه آی فیلم 2

م ا 

نظر شما
ارسال نظر